lauantai 17. toukokuuta 2008

Kartoitusta

Lisäsin sivulle ja tähän kirjoitukseen linkin karttaan, jonne olen merkinnyt tärkeitä paikkoja Japanissa. Olen pyrkinyt selvittämään itselleni missä asiat suurinpiirtein sijaitsevat. Karttaan on helppoa merkata esimerkiksi sitten joskus tulevaisuudessa asuinalueen lähellä sijaitsevia kauppoja, posteja ja muita vastaavia. Tällä hetkellä olen merkinnyt lähinnä paikkoja, joihin haluan mennä käymään, tai jotka muuten auttavat sijainnillaan minua hahmottamaan kokonaiskuvaa paremmin.

Jatkossa pyrin lisäilemään karttaan merkintöjä esimerkiksi aina niistä paikosta, joissa olen vieraillut, ja joihin olen blogissani viitannut. Näin paitsi minun, myös lukijan on helpompi sijoittaa tapahtumat oikeaan ympäristöönsä. Kannattaa muuten kokeilla zoomailla niin lähelle kuin kartta antaa myöden ja valita satelliittinäkymä. Esimerkiksi Meiji-jingua pääsee tiirailemaan pelottavan läheltä - aukiolta erottaa jopa pikkuruisia ihmisiä!


Näytä suurempi kartta

Ei kommentteja: